niedziela, 21 kwietnia 2013

1DsLover_x3 odchodzi :(

Cześć Kochani!

Mam dla was bardzo ważną informację. Otóż rezygnuję z pisania. Tak ciężko mi to tutaj pisać, bo na prawdę nie chcę was opuszczać, ale nie mam innego wyjścia. Brak czasu, weny i tej przeogromnej miłości do chłopców robi swoje. Nie zrozumcie mnie źle. Nie chodzi o to, że już nie jestem fanką 1D - bo jestem - ale już nie tak wielką jak wcześniej. Nie potrafię już się wczuć w tą historię.... Przepraszam Was.
Oczywiście mogłabym to ciągnąć dalej, ale nie widzę sensu w robieniu czegoś, co nie sprawia mi już tak wielkiej przyjemności. Rozdziały z perspektywy Sophie nie byłyby co raz lepsze, ale co raz gorsze.
Jednak nie przejmujcie się. To, że mnie nie będzie nie znaczy wcale, że nie będzie też Schooki.
Mam nadzieję, że ona was nie opuści :) Nie wiem, jak to wszystko dalej się potoczy.
Jeszcze raz przepraszam i żegnam.
Będę tęsknić <3

1 komentarz:

  1. I co dalej ? Nie będziecie już tego prowadzić ? Szkoda bo ten blog jest świetny , inny niż wszystkie co do tej pory przeczytałam . :-)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już te weszłaś/wszedłeś,
to prosimy, zostaw po sobie jakiś ślad.
będzie nam baaardzo miło :)